26 Aralık 2008 Cuma

Muro yeni sezonda ölecek mi?

Muro yeni sezonda ölecek mi?

Perşembe günleri ekrana kilitleyen Kurtlar Vadisi dizisinin en sevilen karakterlerinden biri de şüphesiz ki Muro. Peki Muro yani Mustafa Üstündağ, bu rolü nasıl benimsedi?, yeni sezonda ölecek mi? Muro canlı yayında Saba Tümer'le Bu Gece'de tüm merak edilen soruları yanıtladı...

Diziye girmeden önce iç geçirdiğiniz oldu mu 'keşke ben de bu dizide oynasaydım' gibi...

İyi projelerde olmayı iyi oyuncular ister.

Pek gülüyorsunuz kendinizi seyrederken

Evet izlerken gülüyorum

Diziyi izliyor musunuz?

Evet, genelin ne olduğunu bilmek lazım. Rolüm için faydalı birşey diziyi izlemek.

Lanet olsunla başlayan cümleler nasıl ortaya çıktı?


Senaristlerin yazdığı birşey. Muro'nun parçası oldu

Kullandığınız oluyor mu normal hayatınızda?


Eğer sürekli kullanırsam kanıksamaya başlarım, yanlış anlaşılır, espirisi kaçar. Bu da rolüme zarar verir

Muro yeni sezonda ölecek mi?


Bunu ben de bilmiyorum. Kurtlar Vadisi öyle bir dizi ki stoksuz bir dizi. Çekiyoruz yayınlanıyor

Senaryoda ölüyorsunuz mesela ne düşünürsünüz?


Başım saolsun derim...

Heyecanlı gibi değilsiniz

Gündelik hayatımdan farklı canlı yayın tecrübesi çok zor.

Ben bile hala korkuyorum


İnsanlarla bir rol kişisi olarak iletişim kurdum. Onlar Muro'yu tanıyorlar. Onlar şimdi Mustafa'yla karşı karşıya

Muro'nun Mustafa Üstündağ'ın önüne geçmesi nasıl birşey?

Hoşuma gitmiyor gibi konuda kalmnadı. Yaptığım bir işin sevilmesi mutlu eden bir olay.

Siz ne kattınız bu role?

Yazılan şeyi oynama şeklime karışmadılar. Bu şekilde oynayacaksın demediler. Serbest bırakmaları işi bu şekle getirdi

Siz nasıl karar verdiniz?

İlk girdiğimde böyle oynamıyordum. Ekibe dahil oldukça rahat davranmaya başladım. Ben eğlenirsem herkes eğlenir dedim ve böyle oynadım...

Nedir bu Çeto'nun sizden çektiği? Normal hayatta nasılsınız?

Daha çok çekecek bu televizyon merakı oldukça. Normal hayatta çok güzel arkadaşız. Ama dizideki diyalogları da bazen gerçekleştiriyoruz.

Murat 124 otomobil isminize özel mi seçildi?


Onu bilmiyorum ama seçilebilecek en iyi arabaydı..

Anneniz ne diyor oyunculuğunuza?

Sürekli izliyor ve beğeniyor.

Hacı Muro yazıyormuş birçok arabada. Bunu proje haline getirmeyi düşünüyor musunuz? Öyle birşey konuşuldu mu?

Yok yok öyle bir düşüncem olmadı

Normalde komik misiniz?


Gündelik hayatımda eğlenceli biriyim. Hayata tersinden bakmayı seviyorum. Zaten zor bir hayat yaşıyoruz, gündelik hayatta zorlanıyoruz. Keyif almak lazım biraz.

Diyelim ki başka rollerde de oynayacaksınız? Bu rolün üzerinize yapışmasından korkuyor musunuz?


Muhtemelen öyle birşey olmayacak. Daha önce oynadığım karakterlerde de fiziksel değişime çok önem veririm. Araya belirli bir zaman koyduktan sonra bu sorun olmaz. Üst üste bir dizide oynamak zor olabilir.

Para kazanabilir misiniz bu diziden sonra?

Hayatımı küçültürüm. Eskiden neysem o olurum. Şu anda da aynı yaşıyorum.

Mustafa değişti diyorlar mı?

Yok. Hala Moda sahiline balık tutmaya gidiyoruz, tiyatroya kahve içmeye gidiyoruz. Herşey aynı...

Kadınların size olan hayranlığı nedir?

Ben duymadım...

Ama ben duydum. Hepsi de sizinle evlenmek istiyor nedense?

Bilmiyorum. İnsanın yaptığı işten dolayı sevilmesi güzel birşey...

Normal hayatınızda da bu komiklik artılar getiriyor mu karşı cins açısından?

Öyle birşey yaşamadım...

Sokakta 'Muro sana aşığım' gibi tepkiler gelmedi mi?

Yok olmadı. Fotoğraf çektiriyoruz. Tarkan değilim sonuçta.

Ne burcusunuz?


Kova

En sevdiğiniz yemek ne?

Et...

Annenizin en çok sevdiğiniz yemeği ne?

Zyetinyağlı barbunya

Mustafa Üstündağ'ın bir günü nasıl geçiyor?


Çok yakın bir arkadaşım var. Art Niyet diye bir şirlet kurduk. Orada projelerimizi çalışıyoruz. Yazıyoruz, çiziyoruz...

Rolünüzü etkilemiyor mu?

Yok işin yapım kısmını başka arkadaşlar yapıyor biz yaratıcı kısmındayız.

Ne gibi projeleriniz var?

Bir filmimiz var, tiyatro oyunumuz var...

Nasıl fırsat bulacaksınız bunlara?

Zor olmayacak

Filmin konusu ne peki?

Muro ile Çeto cezaevinden çıkarlar. Devrimi gerçekleştirecekleri yer köyleri. Köylerine giderler. Bir giderler ve muhtar iki Rus bayanla habersizce evlendirilmişlerdir. Biz de devrim için önce onları bulun onlardan boşanmamız gerekir deriz...

Ne zaman çekilecek?

Temmuz, Ağustos gibi başlıyoruz çekimlere.

Kimler olacak?

Muro, Çeto ve Yıldırım olacak

Sizi Ata Demirer'e benzetiyorlarmış. Sizce?

Fiziksel olarak benzetiyorlarmış onu da ben duydum.

Aşk hayatınız nasıl?

Normal insanların gibi. Evli değilim. Ben de bir ailem olsun istiyorum.

Kız arkadaşınız var mı?


Var

Ne kadardır?

Bir zamandır...

Hangi takımlısınız?


Fenerbahçe

Emre için ne düşünüyorsunuz?


Fenerbahçe için ne iyiyse o güzeldir. 50 bin kişi ortak birşey için aynı şarkıyı söylüyorlar. Ama ben fanatik değilim. Futbolun o eğlenceli hali güzel.

Fatih Terim teknik direktör olacak diyorlar..

Takımım için iyi olacak herşey benim için de iyidir.

Fenerbahçe'ye faydası olur mu?

Olur. İsterim Terim'in gelmesini

Küçükken yalancıydım oyuncu oldum demişsiniz

Yalnız bir çocukluk geçirdim. Oynarken oynadığınız şeye inanırsınız. Çocukken kurduğum hayallere inanırdım. Devlet batıran yalanlar söylemiyordum mesela.

Annemle babamın düğününde olduğumu iddia ediyormuşum. Düğün fotoğraflarına bakıp bakıp ezberliyormuşum anlatıyormuşum

Aileniz ne yaptı?

Doktora götürdüler. Ama sağlıklı olduğum ortaya çıktı.

Hala yalan söyler misiniz? Hayal dünyanız var mı?

Yeri geldiği zaman yalan söylüyorum. Ama hayal dünyam olmazsa yazamam, oynayamam

Nasıl yalanlar? Pembe mi beyaz mı?


Yalanın pembesi beyazı yok. Hepimiz söylemek zorunda kalıyoruz.

Kıramayacağınız biridir telefonu açmamışsınızdır...

ÖSS hakkınızdaki düşüncelerinizi merak ediyorlar

İnsan hayatını 3 saate sığdırmak kolay değil. Çocuklar yarış atı gibi çalışıyorlar.

İlham aldığınız kimse oldu mu?

Okuldayken Müjdat Hoca'nın dersinde diyalog dersi almıştık. Dizide de bu oturdu.

Pişmanlıklarınız neler?


Pişman olmadım desem

İddialı bir laf...

Pişman olacak birşey yapmadım.

Keşke dediniz mi?


Yok demedim. Neden de diyeyim ki? Zaten yapmışsam yapmışımdır. Bana ait birşeydir, beni belirler iyi ki de yapmışımdır!

Normal hayatta içinizde insan sevgisi var mı?

Var tabii. Yaradanı severim yaradandan ötürü. İnsanlara çok çabuk güvenirim.

Çabuk dost mu oluyorsunuz?

Evet hemen dost olmakta ya da güvenmekten çekinmiyorum.

Dost kazığı yemediniz mi?

Yedim ama gene de güvenmeye devam ederim...

İçiniz acımadı mı?

Acıyor ama geçiyor...

Kalkanınız yok mu?

O kalkanı kurarsanız kendinizi kapatırsınız. Ben kendimi kapatmak istemiyorum. Sumru Hoca derdi ki olabildiğince deriniz ince olsun güneşten yanmaktan korkmayın. Ben de öyle yaptım.

Bu rol tepki de çekti sanırım?

Evet bir süre çekti ama etkisi olmadı. Güzel oynuyorsunuz dediler. Muro'nun yaptığı kötü şeylere kızıyorlar ama bana yansıyan birşey olmadı bir zamana kadar.

Yeni dönemde Polat'ın yanında mı yeralacaksınız?

Hiçbirşey belli değil. Ben de bilmiyorum.

Senarist ekibe diyor musunuz bunu?


Yok benim öyle bir konuşmam olmadı. Kurtlar Vadisi'nin kendisi başrol. Oyuncular onu destekliyor. Konsepte ne uygunsa ona göre gidiyor. Mantık çatıya uygun olması.

Senaryoya müdahale etmek istiyor musunuz?


Yok, yazılan neyse onu oynarım.

"EN SON BABAMI DÜŞÜNDÜĞÜMDE AĞLADIM"

Bazıları yapıyor ama bunu. Çekinceleri söyleyebiliyorlar...

Orada bir rol oynanıyor. Çıktıktan sonra ben Mustafa olmaya devam ediyorum.

Tiyatro oyunu dediniz...

Çalışmalara daha başlamadık. Geceleri çalışacağız...

Sahnede heyecanlanıyor musunuz?

İlk repliği söyleyene kadar bacaklarım titrer. İlk oyunsa nasıl geçtiğini bile bilmiyoruz.

Heyecanlısınız o zaman..

Evet, heyecanlıyımdır. Ağlarım, çok gülerim. Manik biriyim.

En son ne zaman ağladınız?


Bugün. Babam aklıma geldi. 5 sene önce öldü. Duygulandım ve ağladım.

Anneniz de düşünüyordur bunu..


Elbette ki.

Filmin adı ne olacak?

Henüz bilmiyorum...

Nasıl yani?

Öyle...

Kurban Bayramı'nda vizyona girecek sanırım..

Gecikme olmazsa evet

Tatil yapacak mısınız?

İstanbul'da kalmam gerekiyor. Bir yere gitmeyeceğim... Elimizde bir aylık bir süre varken tiyatro çalışmaya başlarsak daha iyi olacak.

Bu tempoyu nasıl kaldırıyorsunuz?


Tempo beni diri tutuyor.

Daha önce evlendi diyorlar sizin hakkınızda?


Böyle birşey olmadı.

Siz kime gülüyorsunuz?

Güldüğüm birçok oyuncu var. Engin Günaydın, Haluk Bilginer, Cem Yılmaz, Ata Demirer gibi. Hepsinin kulvarları ayrı. Tolga Çevik de mesela komik ama onlar oyunculukta. Ama Cem Yılmaz farklıdır.

Cem Yılmaz mı? Ata Demirer mi? Tolga Çevik mi?

Şudur ya da budur diyemem...

Ata Bey'le benzetildiğinizi duyduğunuzda ne hissettiniz?

Aynaya baktım. İkimiz de yuvarlak yüzlüyüz oradandır. Ama ben de internet sitelerindeki forumlardan okudum.

Son olarak söylemek istediğiniz birşey var mı? Bizim için de lanet olsunla başlayan cümleyi kurar mısınız?

Lanet olsun içimdeki insan sevgisine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder